X

مشاهده خبر

تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 02 تیر 1405
برگزاری کمیته درون‌بخشی بسته خدمات پایه سلامت کارکنان دولت در  شهرستان مهران

  برگزاری کمیته درون‌بخشی بسته خدمات پایه سلامت کارکنان دولت در شهرستان مهران

امتیاز: Article Rating

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهران، جلسه کمیته درون‌بخشی بسته خدمات پایه سلامت کارکنان دولت، با هدف ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی کارمندان شاغل در ادارات این شهرستان، روز یک‌شنبه ۱ تیرماه ۱۴۰۵ در سالن جلسات شبکه برگزار شد.

این جلسه با حضور مهندس اکبری معاونت محترم بهداشتی شبکه، مهندس ترخان مسئول واحد بهداشت حرفه‌ای و جمعی از کارشناسان ستادی برگزار گردید و محورهای اصلی آن بر سه رویکرد کلیدی متمرکز بود:

۱. اجرای فراگیر برنامه خودمراقبتی سازمانی

۲. ارائه جامع خدمات پیشگیری، تشخیص، درمان و مراقبت بیماری‌ها: از غربالگری فشار خون و دیابت گرفته تا مشاوره تغذیه و روان‌شناسی، متناسب با نیازسنجی انجام‌شده در ادارات.

۳. ایجاد محیط کار سالم و ایمن

در این نشست، معاونت بهداشتی شبکه بر لزوم هماهنگی بین‌بخشی با سایر دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و مقرر شد تیم‌های سیار سلامت طی دو ماه آینده از تمامی ادارات شهرستان بازدید و خدمات بسته پایه را به صورت رایگان به کارکنان ارائه دهند.

تصاویر
  • برگزاری کمیته درون‌بخشی بسته خدمات پایه سلامت کارکنان دولت در  شهرستان مهران
  • برگزاری کمیته درون‌بخشی بسته خدمات پایه سلامت کارکنان دولت در  شهرستان مهران
  • برگزاری کمیته درون‌بخشی بسته خدمات پایه سلامت کارکنان دولت در  شهرستان مهران
  • برگزاری کمیته درون‌بخشی بسته خدمات پایه سلامت کارکنان دولت در  شهرستان مهران
  • برگزاری کمیته درون‌بخشی بسته خدمات پایه سلامت کارکنان دولت در  شهرستان مهران
  • برگزاری کمیته درون‌بخشی بسته خدمات پایه سلامت کارکنان دولت در  شهرستان مهران
  • برگزاری کمیته درون‌بخشی بسته خدمات پایه سلامت کارکنان دولت در  شهرستان مهران
ثبت امتیاز